Födelsedagsbarn och operation

Hej och hallå!

Idag har det hänt massa saker, jag började dagen med frukost på sängen innan skolan. Det var seminarium idag men det gick bra.

Efter skolan tog jag mig iväg till ViktVäktarna och efter förra veckans fiasko så kände jag mig sådär halvpeppad, men tack gode gud så var det -0,9 på vågen. Skönt! Och min 4de stjärna med ViktVäktarna. Efter invägning och möte packade jag ihop mina saker åkte hem, mellanlandade på affären för att köpa lite tårta till mitt hjärta som blir hela 26 år gammal idag. Lite gubbvarning, hihi!
Han fick sina presenter när han kom hem dock var skorna lite förstora så dem får vi byta.

En annan sak som hänt är att vår lille gullegris har opererat bort livmodern idag. Men allt hade gått bra och nu är hon helt slut tydligen. Det får hon allt va! :)

Nu ska jag plugga stenhårt tills matchen börjar. Sverige-Tyskland idag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0