Mamma

Tack för att du ställt upp för mig, & vår familj hela tiden. Du tar hand om oss som om du inget annat hade att göra. Fast jag vet mycket väl att du har massvis att göra. Och det märks ju nu!... ;) Du ger mig och min syster 100 % uppmärksamhet, om så behövs. Du har lärt oss bli bra människor, tillsammans med pappa. Inte för att jag kan komma på vad han lärt mig, köra bil kanske. Positivt eller negativt?! Haha! Skämt å sido.
Du och pappa är de bästa föräldrarna man kan ha. Även om ni tjatar, gnäller och kan vara pain in the ass ibland. Jag ska vara ärlig och säga att jag förstår varför men jag är er dotter och det är min plikt att inte lyssna! ;)

Mammsen, jag älskar dig och skulle aldrig klara mig utan dig! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulle du !



Paps

2012-05-27 @ 20:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0