Min första "krock"..

Denna dag har bjudit på lite av varje. Gick upp tidigt då jag glömt mina nycklar till Patrik och skulle själv till vallentuna för att vara hundvakt. Gick å la mig en stund när jag kom hem för att sen gå upp å äta frukost i lugn och ro ute på altanen. Sen fixade jag lite med plugget, försökte organisera upp litegranna!

Senare blev det en löptur på 5km, fick bara håll en gång sen fixade jag att springa resten hem. Varmt men skönt! :) snabbt hoppade jag in i duschen för att sedan åka och hämta min pluggbok hos Sofie i edsviken, tog med mig Wilma så vi tog en sväng längs med sjön. Superhärligt! Sen hände det som inte var så bra under denna dag... Jag blev påkörd!!!! Bakifrån i Väsbyrondellen... Jahapp, ännu en av familjen Karlssons bilar som ska in på verkstan inom en månad.. Vad kuuul! Det gick bra med mig. Bilens skyltbelysning ploppar ut så jag varken kan öppna eller stänga bakluckan och lite repor i bak, men de smälte in med alla andra repor.
Ja ja. Det var min första påkörning det.

Nu sitter vi i soffan, har nyss ätit middag. Blev en lätt sådan idag. Gott men enkel! :) senare blir det nog picknick med min vän Diana! :)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

We are so glad you didn't hurt yourself. It's not much protection in your small car. Maybe you should take the money from the insurance company and get yourself another car now.

Enjoy the weather!

Kram fran grannies

2012-05-24 @ 21:06:32
Postat av: Emelie

Ja, jag är också glad för att det gick så bra som det gick! :) Det var bra stötdämpning i min bil i alla fall! :P

Jag har ändå inte råd med en så mycket bättre bil. Plus att det är inte bara "inköpet" som kostar... ;)



Det ska jag, tack. Snart kommer ni å får känna på Sveriges perfektion! :D Då vädret är som bäst! Så skönt!!!!



Kramkramkram!

2012-05-24 @ 22:46:47
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0