Skola och invägning

Helloj!

Idag har jag mest varit i skolan och hann med en invägning på lunchen. -0,2 ner, känns okej med tanke på att jag inte tränat lika mycket som vanligt, inte skrivit checklista på hela veckan plus varit i London. :D efter invägningen blev det lunch på stan med några klasskompisar, tog en GI tallrik, det ni! ;)

Efter skolan åkte jag hem och fixade lite med bland annat ett lysrör som pajat i badrummet, och spikade upp lite tavlor till mitt lilla projekt! ;) kommer nog bli toppen när ramarna får fina bilder i sig! Sen åkte jag till Väsby igen. Och nu sitter jag och Patrik här mätta och belåtna efter min "lyxmiddag". Haha. Gjorde någon kyckling med pasta.. Blev gott faktiskt. :) jaja.. :P

Imorgon är jag "ledig". Ska plugga en hel del sen blire promenix med bästaste Michaela! :) Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0