Tisdaaaag

Idag har jag hunnit med en lunch med mammsen på Arninge GK. Åt tortelinisallad, som mammas VD sa "det här var något nytt". Det var det verkligen, men gott! Kanske inte det bästa dagen innan invägning men så får det va ibland! ;)

Sen har jag varit en hundvakt tills jag åkte tillbaka till Västerås och väl där stack jag ut å sprang på en gång. Sen har jag pluggat och ätit en underbar middag bestående av mjölk, blåbär, jordgubbar och flingor. Smask!

Senare ska jag träffa Clara, om typ 30 min när hon slutat. Det är rutin varje gång jag är här bara såhär 1 gång i veckan! :p

Juste, råkade pyssla ihop ett peacemärke också. Haha. Såg ståltråden ligga där hemma åsen fick det bli som det blev!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0