Lyckad halloweenfest med världens bästa lag!

 
 
 
Jahapp, då var det över. Efter 2 dygn i köket har nu festen dragit förbi... Det var superkul och jag tror folk uppskattade det!! =) Stort tack till er som hjälpte mig med maten och inhandlingen! <3
 
Dagarna bara springer iväg, nu ligger jag i soffan efter en tröttisdag framför datorn och plugget. Var iväg en timme hos Carro och Tove för att "bara" hämta grejer så blev jag som vanligt kvar lite extra. Trevlans!
 
Imorgon börjar praktikperioden i 10 veckor framöver, spännande!!!!!

Kommentarer
Postat av: chris

Best of luck to you with the your practice at the hospital. We know you will be doing really well.
Just take a long,good nights sleep now before you go.
LOVE from
grannies

2012-11-12 @ 17:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0