Mysdag med wimpen

Idag har jag och Wilma haft myspys. Hon blev avsläppt av pappa här på morgonen sen gick vi två tröttmössor och la oss igen! :) dagen har mestadels spenderats på jysk... Haha. 3 vändor fick det bli.
Först lämnade jag tillbaka gamla gardiner som inte blev så bra. Som dessutom hängt i en vecka, den är bra! ;) pulade tillbaka den i förpackningen ganska så bra måste jag säga! ;)
Sen köpte jag nya, eller en ny blev det bara för de har tydligen börjar sälja dem styckvis.. Så då fick jag åka tillbaka, när jag hänger upp den andra inser jag att det är två olika nyanser.. Jahapp, bara att åka tillbaka igen! Och då har jag packat ner i fel förpackning men jag lyckades att övertala henne att det inte var mitt fel utan det måste varit fel från början så jag fick byta ändå.... Puuuhh!! Nu hänger det som det ska! :) så länge.. Måste tvättas, strykas och sys upp.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0