Onsdag, alltså igår

Igår var det onsdag som för det mesta betyder gameday och så var fallet idag. Idag var det dags för match mot Tumba och vi vann äntligen, 6-0 blev slutsiffrorna. Skönt!!!

Men det var inte vad dagen började med när klockan ringde 5.30... Upp som ett lik tog jag mig och masade mig iväg till praktiken. Puh! Jag är INGEN morgonmänniska!! Haha! Men det blev ännu en intressant men lite stressig dag på praktiken! :) jag gjorde inte så värst mycket mer än assisterade sjuksköterskan, supersnäll handledare!

När jag äntligen kon hem efter dagen kände jag mig döende och dök i sängs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice picture from the game and Congratulations!
Is that you smiling in the picture?
Enjoy your practice at the hospital now.
Kram from grannies

2012-11-15 @ 20:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0