Söndag som känns som torsdag typ

Ligger nu åter igen i min säng efter en lång dag. Först praktik 6.45-15.30, fast fick gå 30 min tidigare skönt nog! Fick idag ta mitt första venprov på en stackars patient. Hihi. Först kom det inte så mycket men andra gången gick betydligt bättre och då fick vi mer blod. Kul! Höhö. Annars har jag mest gjort det som vi tidigare gjort. :) trivs super bra på praktiken och alla är supergulliga!
Min handledare som jag har just nu är också toppen!! :)

På kvällen så blev det middag å mys hemma hos Clara med henne och Wellen. :) kollade på solsidan å sådär!

Nä nu är det sovdags,
Kram å godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Looks like mys pys together with IPHone!!
Oh Dear,
grannies

2012-11-19 @ 22:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0