Spelkvällsmåndag!

Idag har jag haft en riktig mysdag. Sov för det första på tok för länge innan jag åkte till min vän Clara och åt lunch. Efter lunchen tog vi oss ner till stan och bara gick runt, det var en jättehärlig höstdag!

På kvällen sen så kom Tove, Carro, leah och wellen över på lite middag och spelkväll hos Clara. En supermysig kväll även det! Sen avslutade jag och Clara det med en promenix innan jag åkte hem igen.

Så nu ligger jag i min säng. Har spanat lite inför kursstarten imorgon, känns ovärt med enbart 2 timmar skola imorgon men är det obligatoriskt så är det.. Godnatt på er!

 


Juste, tog även sista antibiotikatabletten idag, skönt!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken superhärlig dag och kväll. Kramar

2012-10-09 @ 10:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0