Bra dag med drag

Idag har dagen gått i ett, precis som igår. Kan inte minnas när jag sist hade såhär fullproppade dagar. Och min kalender är oftast väldigt full ändå. Idag har jag shoppat, fast jag inte borde. Men det var jag värt för lite senare fick jag veta att jag klarat omtentan jag gjorde innan kreta. Tjuuhuuuu!!! Så man kan säga att jag undermedvetet gav mig själv en present för ett sjujävlabra jobb! ;) sen åkte jag en sväng till Ikea också och köpte fina skålar till mammsen! :)
Dock blev det kanske mest tröstshopping idag då det var plus TRE kg på vågen idag. Inte okej!!!! Så nu är det hårdkörning igen. Herrejösses. Känner mig lite motivationslös men den är snart tillbaka! :)

Sen har jag varit och haft grupparbete hemma hos Amanda,vi har fnulat lite på vårat PM eller ja en ide till vårt PM i alla fall. Skitseg kurs just nu men den är snart över! :)

På kvällen gjorde jag något för min egen skull, eftersom jag varit så seg kände jag för lite gym/träning. Körde på ganska lugnt men ändå hårt pass, var skönt att få ut lite. :)
Men nu har jag Sofie här som sover över. Hon har praktik och slutade 22 idag och börjar 7 imorgon bitti. Fyfasiken! :P

Äh... Nu måste jag sova. Godnattis!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0