Dagens besök

Idag startade dagen med en hundpromenad till min käre vän Michaela. Det var dags att byta foton sinsemellan. :) så nu har jag fått hennes och ska så snart jag får tid över fixa till dem lite och bjuda på några härliga inlägg mes greklandsbilder! :)

Efter jag varit där gick jag och Wilma hem igen och åkte sen till farmor och farfar, bjöds på fika och visade lite bilder från Grekland. Alltid lika mysigt där! Det tycker Wilma också för hon vill aldrig gå därifrån! :p

Nu ligger jag utslagen i soffan efter ännu en dag, snart ska det sovas och imorgon bär det av till Västerås igen för en ny skolvecka! :)


Kommentarer
Postat av: grannies

test

2012-09-10 @ 23:36:50
Postat av: grannies

test2

2012-09-10 @ 23:51:30
Postat av: grannies

The reason why we are testing is that it seems when I write a longer letter it doesn't go thru.
Kram

2012-09-10 @ 23:57:37
Postat av: grannies

It's hard to catch you because you are flying around like a butterfly now!
Congratulations to passing your test, don't know who is happier for that,you or we.
Full speed forward now. Maybe it's easier now when you know you are passed halfway in school.
Sorry about your Polo car:(
Good night and sleep tight
grannies

2012-09-11 @ 00:00:49
Postat av: grannies

Congratulations for passing the test,don't know who is the happiest,you or we.
Full speed forward now with your school
grannies

2012-09-11 @ 00:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0