Livet som en bergodalbana

Igår var livet på topp, tack vare det positiva beskedet på tentan. Idag blev det desto dystrare. Bilplåtarn ringde och sa att försäkringsbolaget inte vill betala reparationen för min älskade bil utan ska köpa den av mig istället. Jahapp, det var min älskling det. Blev inte sååå glad över beskedet men vad ska man göra. Grina lite och sen lösa det på bästa sätt typ.

Annars har jag haft en rätt bra. Började med löpning med Clara, hem och duscha innan jag åkte till henne och käkade frulle plus tvättade lite (fick slänga in några av mina grejer så det var bra). Sen var det seminarium i skolan en stund som också gick bra och efter det blev det en sväng till förbi Clara för att bland annat hämta min tvätt men så fick jag middag där också. Hur bra? ;) juste, så gjorde hon en jättefin nyckelring till mig! :) den ser ni på bilden.

Hursom, nu ska jag inta soffposition och bara ge mig själv lite qualitytime med kanske en bra film och lite vindruvor. Ciao!

Juste, har fått besked om fönsterbyte. De kommer nästa onsdag! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

LIFE IS GOOD!! EMELIE
And you will finally get rid of that darn Polo,
wonder what you will do instead. Wish you would have a safer car to drive between places.
Congratulations to all your achievements,
grannies

2012-09-06 @ 19:14:31
Postat av: Laura

Vad har hänt med din bil?:(

2012-09-07 @ 02:46:41
URL: http://www.laura.johnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0