Städa städa städa

Imorse blev jag typ väckt av hantverkarna som kom 7.20. Nä tur som var hade jag klivit upp och var nästan redo att lämna mitt hem. Stack ner till ViktVäktarna för invägning -0,5 denna vecka. Bättre än 3kg upp som sist. Aja baja! Det var dock hela sommarens resultat men mest pga Grekland. Nu är jag på g igen!

Efter det åkte jag till skolan och pluggade för att fördriva lite mer tid. Vid lunchtid fick jag nog och tog mig hem. Och när jag kom hem väntade nya fönster på mig. Inte bara det!!! En smutsig lägenhet, flottiga fönster och dammiga ytor. Så det blev storstädning! (och ja mormor jag täckte över det som var närmast fönstrena som är svårt att torka av + skrivaren)
Jag damma, dammsög, skura, städa toaletten, diska och tvätta fönster. Herregud sicket slit. Städa är ganska okej när man ser resultatet. Men jag tycker faktiskt de hade kunnat dammsuga upp det värsta!

Hursomhelst, nu på kvällen blev det lite jobb på a-lags matchen. Det flöt på men nu är jag äntligen hemma igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0