Tisdag-onsdag

Vad har hänt? Jo jag har tränat, i tisdags med mitt lag och igår med mitt gamla lag. Kul båda två! Men jag använde aldrig mina nya klubbor som jag faktiskt köpte igår... Får bli när jag kommer tillbaka till mitt lag tror jag. 2 st bauerklubbor fick det bli, behövdes efter att en gick av i slutet av förra säsongen och en gick av i början av denna. Typiskt!

Men ja, i tisdags tokstädade jag heeela lägenheten igen. Behövdes efter att ha haft Wilma där en vecka i regn och ruskväder. Och efter bullkalaset i måndags såklart... ;)

Och igår (onsdag) var jag i skolan och efter det så var jag och Amanda (klasskompis) och åt lunch på Erikslund shoppingcenter för att jag skulle byta ett par skor. Bytte skorna men upptäckte inne på Ikea barkarby, där jag skulle köpa korgar till hatthyllan, att den ena var lite sönder. Så jag åkte till närmaste skopunkten och bytte dem innan jag hämta mamma på jobbet.


Idag är en ny dag, vet inte riktigt än hur den kommer sluta. Det enda helt bestämda är läkarn kl. 13.. Känner att jag förfaller när jag måste skriva en lapp för att komma ihåg alla mina åkommor...


Kommentarer
Postat av: Anonym

We hope the doctor's meeting did make you feel a little bit better. It not, take another shopping round!!
Take care from
grannies

2012-09-27 @ 21:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0