Fix och trix med avslutande drama

Hallå!

Idag var det söndag. Jag vaknade upp i Västerås men vips var jag hemma hos mor och far i vallentuna. Det var stora däckbytardagen idag då även farfar va på plats och bytte däck. Alla bilars däck byttes och så även mina. Å som pricken på i't snöade det senare under dagen. Wehu!

Det va inte bara däck som det fixades med idag. Min snälla pappa hjälte till att frakta sängar mellan Väsby och rotebro ;) Jag å Patrik köpte två 90 sängar och lämnade bort 120 sängen. Skönt! Så nu inviger vi den. Även om den står på golvet just nu :P

Dagen avslutades med middag på Vapiano med min älskade familj innan vi tog oss vidare till Stadsteatern för att se "west side story". En tragisk och inte så rolig men bra musikal. En bra julklapp helt enkelt! :) älskar musikaler, vill vara med själv varje gång! Tänk vilket underbart jobb! ÅH!

Nä nu är det sovdags! Imorgon börjar en ny vecka. Godisförbud, ny träningsvecka, stenhårt plugg m.m. NU KÖR VI! Determination is your best friend!

https://cdn3.cdnme.se/429113/7-3/pic_5161f7ffddf2b356584b9840.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/429113/7-3/pic_5161f800ddf2b3564e860d2d.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0