Opepp, inte helt 100 idag :(

Jaha, sömn och honungste hjälpte inte. Eller ja, jag har inte ont i halsen som igår kväll men vaknade med typ samma känsla fast liksom bakom näsan. Jaha, ingen träning tänkte jag. Och så fick det faktiskt bli! Måste bli frisk fort så får vila idag så blir det på't imorgon igen. Även om det onda försvann till eftermiddagen har jag sån galen huvudvärk. Blä.

Blev istället en cykeltur till Hälla nu på kvällskvisten för att panta burkar, köpa lite middag (världens godaste yoghurt) och några trosor :) Något måste man ju få när man inte känner sig 100 och är allmänt opepp.

Var iaf i skolan idag och hade grupparbete. Gick bra, vi blev i princip klara. Bara några referenser nu och lite småpyssel kvar skulle jag tro! Så nu är det fullt fokus på omtentan nästa fredag. Heja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0