Skåneland - Dag 4

VARMT!!! Idag var det varmt, eller ja ännu en varm dag i detta avlånga land. Sommaren har bjudit på riktigt underbart väder och fortsätter så. Underbart! Såklart blev det ytterligare några timmar på stranden denna dag, dock med solkräm på kroppen. Man får ta lärdom av sina misstag. ;)

På eftermiddagen gick solen i moln, så då knallade vi upp till stugan och jag tänkte att det kunde bli perfekt med en löprunda om solen höll sig bakom molnen en stund. Ack så fel jag hade, när jag hade bytt om sken solen igen så det blev en sjukligt varm joggingtur på 40 minuter. Hualigen!

På kvällen åkte vi till Ystad, sista natten med gänget tänkte vi och lyxade till med förrätt och varmrätt. Åt det godaste krispigaste och mest fantastiska vitlöksbröd någonsin och en underbar oxfilé med riktig hemvispad bearnaissås. Ni som känner mig vet att jag var i mathimlen just denna kväll. MUMS!!!!! Inte nog med denna lyxmåltid, efteråt gick hela gänget och köpte varsin stor påse godis. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0