Skåneland - Dag 5

Hemfärd, sista dagen, sista semesterdagen är här.

Började morgonen med att städa ut stugan innan vi tog vårt pick&pack och parkerade oss nere på stranden igen. Ytterligare en varm och solig dag, dock väldigt blåsigt!

Jag och mamma tog en beachwalk på 6km. Duktiga som vi är! ;) Sen bestod lunchen av muffins, och lite senare tryckte jag i mig en glass!

När klockan började springa iväg packade vi ihop på stranden och stängde in oss i den trånga fullpackade bilen för lååång resa hemåt!

Nu sitter vi här i soffan hemma, jag och patrik. Han snorar som tusan och jag håller tummarna på att jag får hålla mig frisk. En tuff jobbvecka med 54h jobb, dvs 6 dagar med en start på 3 nätter.. Vore inte så bra att bli sjuk nu!

Imorgon börjar inte bara jobb igen, utan även mitt nyttiga och hälsosamma liv igen. Sockerdetox är välkommen och efterlängtad! Känner mig svullen och fluffig, vilket jag är. Jag menar, muffins till lunch?! Haha.. Nej nu är det allvar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0