Tomten, iår önskar jag mig...

... Pengar, of course. Bristvara som student.
 
... Urbanears, i någon rolig snygg färg
 
... Snygga träningskläder, för det kan man aldrig ha för mycket av
 
... Ögonfransförlängning, jag menar lite kvinnlighet kan man väl få ha kvar trots att man ska arbeta i pyjamas?!
 
... Resväska, till min och min käre väns långresa. Hawaaiiii here we come!
 
... Matberedare med blender (Här är bosch´s exempel) Lite allt möjligt.
 
... Arbetssko från vårdväskan.se i lila. Måste ju ha några att byta emellan!
... En ny fin namnskylt. Denna gång kan du ta bort ordet student, för jag tänkte faktiskt ta examen 17 januari. :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: chris

hi hi vad det vi som gav dig tipset om losogonfransar med morfars visit till ER?
Du har kortare lista an vanligt,vad jag minns. Mamma brukar vara generos med julklappar, eller hur.
Far se vad det blir,det ar sa jatte dyrt att skicka harifran numera.
Take care
fran grannies

2013-12-03 @ 23:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0