Härliga måndag!

Japp, idag tog jag som typ alla andra dagar lite sovmorgon. När jag gick upp fixade jag lite med tvätten som måste tvättas innan jag far hemåt mot Västerås imorgon.
Sedan var det dags för lunch med mamma och syster på Kardemumma i Täby kyrkby, Gott! Blev en ceasarsallad och fantastiskt valnötsbröd (wooppsii). Men det gick jag senare bort på en solig härlig promenad med min fina vän Diana och med sötaste Elsa i vagnen.

Ja, sen dess har jag lagat en fantastisk köttfärssås och tomatsallad med mozzarella och pluggat..... Om någon timme lägger jag ner för dagen. Skönt!

Och ja, jag mår bättre idag. MYCKET bättre! Solen gör underverk! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

There's one more blog in the 24th from me.
Take care

2013-02-27 @ 01:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0