1 år, 16 kg senare

 Lite bilder genom tiden...
 
 
Idag är det exakt 365 dagar sedan jag ställde mig på vågen och fick min startvikt, inte vet jag om det var det mesta jag vägt men jag hoppas på det när vågen stod på helt galna 82,9kg!!! Kan ni tänka er?! Och då ska man ha i bakhuvudet att jag är 156cm lång, eller kort. Välj själv!
 
Idag står den på 67,1. Fortfarande inte helt nöjd men tillräckligt för detta år, det har varit en tuff kamp med mycket frestelser och jag har verkligen njutit av de frestelser som vällt över mig och som jag godtagit. Jag har däremot ändrat många beteenden och har sprungit mer detta år än vad jag någonsin gjort i hela mitt liv, vilket jag hoppas håller i sig även denna år.
 
 
Och för er som inspirerats av mig och min viktresa, tack för all pepp och allt stöd och all lycka till er i era små projekt!! :) <3 Kärlek!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi älskar dig också. ❤❤
Kram kram

2013-01-10 @ 15:33:13
Postat av: Malin

Så jädra grym! fortsätt kämpa på och det är faktiskt du som fått mig att börja träna igen efter uppehåll!

2013-01-10 @ 20:11:20
URL: http://malinring.blogg.se
Postat av: chris

Unbelievable!!
When you look at the big picture of this, it's obvious that there is no shortcut.
Healthy food and a lot of physical exercise, there is no other way to do it.
Aloha from
grannies

2013-01-11 @ 02:25:58
Postat av: Carolina

DU ÄR SÅ GRYM!!!!!! :D

Kram på dig!!

2013-01-11 @ 20:50:24
URL: http://lillinashalsa.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är bäst <3/ Nathalie r

2013-01-11 @ 21:56:00
Postat av: Laura

Så himla bra jobbat empis!!! Saknar att gå Väsby promis med dig<3

2013-01-14 @ 11:22:58
URL: http://www.laurajohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0