Ambulans

Då sitter man här i soffan och tittar på tv, läser lite behandlingsprinciper, väntar på larm. Just idag har vi bara fått 1, och det var bara en transport. Så det har inte hänt så mycket, igår var det också ganska lugnt. Fick Västmanland sightseeing tour igår, från Hallstahammar och vidare till Fagersta för att sedan komma enda upp till Norberg. :P vääääldigt stort upptagningsområde!

Men jag har det bra, rätt var det är händer allting samtidigt. :) får se vad resten av dagen bjuder på. Ciao! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Passa på att plugga om du får tid över, det är bra.
Sköna kläder föresten. Kramar

2013-01-09 @ 13:45:21
Postat av: Anna

Asså fasen va kul emelie! nåt du tänker göra i framtiden eller? :)
Jag har inte alls bestämt inriktning ännu.. :P

2013-01-09 @ 14:05:12
Postat av: Sissi

är ni blåa? :p åkt på något prio 1 larm än?

2013-01-09 @ 15:43:22
Postat av: Emelie

Haha anna, jag vet inte. Det är ju ett spår, sen var jag på infektion som också var superkul! Så jag har inte heller bestämt! :D man får se var man hamnar helt enkelt! :)

Jag är blå, det är elevkläder! :)

2013-01-09 @ 19:48:57
Postat av: Emelie

Och en prio 1 men som bara var en ensam gammal tant som mådde bra typ.. Haha!

2013-01-09 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0