Brumbrum säger bilen

Körde på ännu ett långpass idag, man får passa på när man kan. Det kan ju faktiskt vara en "once in a lifetime" upplevelse det jag får vara med om nu så ja njuter så länge det varar och suger ur så mycket matnyttigt jag kan! :D

Idag var det väldigt lugnt fram tills typ 15 då det började hända lite mer i alla fall. :) så från 8-15 satt jag mest och pluggade och slappade framför tvn på stationen. Men ganska skönt det också! :) idag hamnade jag både i Köping och skinnskatteberg. Två nya västmanländska pärlor. Haha!


Kommentarer
Postat av: chris

Seems like it is more about a lesson in geography than emergency service!!
Great that you can rest in between too, you need it.
And of course, studying also.
One week gone already?

Best wishes from the two of us

2013-01-13 @ 02:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0