Älskade vänner

Igår tog jag mig till Västerås, första gången på hela sommaren!

Jag träffade Clara under dagen och vi gick ner på stan och åt lunch, shoppade lite och ja. Hade en bra dag på stan helt enkelt :)

Senare åkte vi hem till varsitt håll innan vi skulle ses igen med några fler goda vänner för lite käk å dricka. En mysig kväll på claras balkong. Sent blev det, så istället för att cykla hem sov jag kvar å fick toast och juice till frukost. Så det där med att skärpa till maten har gått sådär. Men nu kanske :)

Juste, så hann jag med en liten springtur för att prova mina nya springskor jag köpte igår morse. Sofia gav mig presentkort på xxl och sen la jag till lite. Wehu! Var verkligen välbehövligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0