Biiirthdaaay!!

Jahaja, idag var dagen jag skulle bli ett år äldre och klokare (?)... Jag vettetusan! :P

Jag har i alla fall haft en fin och solig födelsedag som spenderats på karlsuddsbadet ute i Vaxholm. Fick med ett helt gäng, jag, patrik, hans pappa, syster + pojkvän och farmor och farfar. Mysigt! Sofia hade med sig ett fint kort också, tack mormor och morfar <3 Väldigt sött! Hihi!

Väl hemma från badet kom jag hem till underbara blomsterbud från min bästa vän michaela och hennes storasyster. STORT TACK!!! <3

Men vi var bara hemma och vände för jag och patrik åkte vidare mot täby centrum å jag fick köpa lite nya kläder i födelsedagspresent :) Wehu! Ett par shorts, en stickad tröja och en hoodieväst!

(Det enda jag saknade under min dag var mammsi och pappsi såklart men det är väl sånt man får ta när man blir gammal ;) )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis igen ! Vi saknar dig oxå !

Puss pappsi

2013-07-25 @ 00:03:29
Postat av: Mamma

Grattis älskling!!!!! Vi kommer snart hem. Dessutom är du ju 22 år och överlever nog en födelsedag utan oss. Se på mig jag har firat de flesta födelsedagar utan mamma och pappa sen jag var 19. Man överlever. Kramar fr oss

2013-07-25 @ 00:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0