Ingen rast, ingen ro

Dagarna rullar på, helt sjukt vad fort det går! Denna sommar har sprungit iväg, snart är den slut. Buhu! :( Det enda som är bra med att dagarna går fort är att det blir närmre och närmre till lön. Lovely!

Idag vaknade vi upp i vallentuna, hyfsat tidigt för att ha gått och lagt oss så pass sent som vi gjorde. Tog oss ut en liten stund på altan men packade snart ihop och åkte till Väsby igen. Fick bli lunch på mcdonalds, blev en av deras nya sallader. Supersmaskigt!!! :D Det är bra att veta om det skulle råka bli fler svängar förbi donken.

Sen låg jag heeeela eftermiddagen i parken igen. Det var underbart!!!! Tills jag var tvungen att ta mig iväg till gymet för lite träning. Sprang dit, gyma och sprang hem. Well done av mig. :)

Nu är det sovdags, natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0