Tjockiiiiisss

Helloj! Nu har jag verkligen bara tryckt i mig onyttigheter på senaste tiden, men innan jag skärper till mig (imorgon) så ligger jag just nu och njuter av min paradisask som var en av presenterna från farmor och farfar :D

Imorse började jag dagen med att baka kakor innan jag tog mig bort till parken för att njuta av solen. Sen hem och duscha innan födelsedagsfika för mig :)

När man kände sig sprickfärdig så är det klart att en löptur är på sin plats, 6,6 km fick det bli idag med patrik. Heja oss! Och juste, en snabb utflykt till riala för att spana in ett bad som pappa fått syn på under en av alla hans cykelturer hanns med också. :)

Tack Mormor och morfar för mina fina presenter <3 Perfekt med bra smink och en hollistertröja. Mihihihi!


Kommentarer
Postat av: chris

Hoppas att Patrik fortsatter att trana med dig.
Arligt talat tror jag inte nagon kille har en chans att fortsatta sallskap med dig om han inte tranar. Det ar liksom att "nyttigt" gift som du har lagt dig till med nu. I fotspar av dina foraldrar. Lycka till bada tva i fortsattningen!
Tack for att du gillade dina presenter,
kram fran grannies

2013-07-30 @ 01:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0