Opponering

Idag var det äntligen dags!!! Att få bocka av opponeringen. Så skönt!! Tyckte det gick bra och var inte allt för nervös. Vet inte om all min nervositet gått till att tänka på sommarjobbet. Kanske är bra i sånna fall :)

Efter opponeringen och lunch var det dags att tömma mitt hem i Västerås ytterligare innan jag skulle hem för lite sömn innan nattens jobbpass. Men självklart är det ju en olycka så jag blir stående nästan en timme på E18. Fantastiskt... Och jag som ville hem och sova.
Hursomhelst så kom ja tillslut hem, fik några timmars sömn, typ 2 innan jag vaknade hungrig. Bara gå upp och göra middag. Nu börjar jag om 1h. Så nu ska jag göra mig iordning och sen åka. Wish me luck!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till älskling! Det kommer gå helt toppen. Kramar

2013-06-11 @ 20:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0