Ösregn

Blir dåligt med bloggen nu när jag jobbar, sover mest och försöker hinna med annat emellan. Veckan som varit har varit tung, mycket jobb och skola. Kämpat på och försökt träna men jag har inte fått in någon bra rutin ännu, men jag jobbar på det! :)

Idag började jag med lite sovmorgon, då jag kom hem sent igår från Familjen Åström där vi hade liten reunion med mitt gamla lag (tjejgäng). Supermysigt, blev inte så länge dock då jag jobbade sent :/
Efter min lilla sovmorgon tog jag mitt pick och pack och åkte en sväng förbi Väsby centrum för lite byte av en bikini jag fått av mamma och en ny klänning blev inhandlad. :) wehu! Sedan blev det en promenad med michaela i vad jag trodde skulle vara fint väder men som vände och blev värsta åskvädret med åska, hagel och ösregn. Precis när vi var nästan som längst bort, vi fick småjogga hemåt helt dyngblöta och livrädda. Stackars Wilma hade panik!

Well... Det blev en bastu för att torka och värma upp oss. Sedan hem, förbi gymmet och nu soffläge efter en brakmiddag :) firat in den nya veckan!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0