Fantastisk måndag!

Började morgonen med mina älskade kesoplättar. Efter det blev det en 5kms runda och återigen slog jag rekord!!!! :D
Senare var det dags för lunch hos familjen Westerlund! Fick "american breakfast" med allt där till, en riktig favorit i repris så att säga! MUMS! Sen kom jag och Diana på att vi skulle åka och köpa plantor så vi kan odla lite. Lyckliga stack vi iväg till plantagen och bauhaus och fick med oss lite hem, visar imorgon då jag glömde fröna i hennes bil. Haha!

Senare var det dags för att hämta upp mamma på jobbet och sedan göra middag till familjen. Patrik var på match. Det blev gulaschsoppa och våfflor till efterrätt. Våffeldagen till ära! Nu måste jag dock springa 3 mil till tror jag... Haha hjälp! :P

Tjingpling! Snart är det sovdags för imorgon är det jobb igen.. Herregud hur ska det gå..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för maten, och att ni sparade en våfflor till mig ;)

Paps

2013-03-25 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0