Shopping och mysmiddag

Igår på torsdag blev det som jag redan avslöjat lite shopping. Jag fick med mig två bh:ar, Omega-3 tabletter och ett par snygga brallor i STORLEK TRETTIOSEX!! Förstår ni! :D mitt andra par, jag har gått ner 3-4 byxstorlekar. Mihihihihi! ;D

Efter det blev det lite mer plugg igen för vi fick backning återigen på helvetesuppsatsen. Den kommer bli min död upplever jag det som just nu. Menmen...

Fick iaf en välbehövlig komma iväg stund med fina vänner, Frida och Lisa. De två tvillingarna vi träffade i Grekland i somras. :) Jag, Frida och Lisa hamnade på en restaurang i Akalla och åt god mat och pratade om allt och inget :) Tack för en trevlig kväll girls! :)

(Idag, långfredagen har jag hittills bara jobbat, ätit godis och nu pluggar jag igen. Ikväll blire roligare men det blir det en senare uppdatering om :D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0