Fredag!

Idag startade dagen med frukost på balkongen, superskönt väder!! Sen mötte jag upp min fina vän Wellen vid gymmet och vi körde ett bröst och ryggpass. Skönt! :D trots smärta i kroppen från tidigare träningar i veckan.

Sedan var det bara att packa ihop och ta sig mot Sthlm, det blev en promenad med min käre vän Diana och sen drog jag, Patrik, hans mamma Kerstin och morbror Björn till Globen för att se Sverige-Schweiz i premiärmatchen i Hockey VM. Tyvärr förlust och dåligt svenskt spel men alltid kul med match! :D

Nu är det sovdags. Nattinatt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Folk tomt pa Globen? Testar om det gar battre pa svenska.
mormor

2013-05-04 @ 22:33:25
Postat av: Anonym

Ha Ha that seems to be the problem

2013-05-04 @ 22:34:17
Postat av: Anonym

Jaha med andra ord ar det blockerat pa engelska???
mormor

2013-05-04 @ 22:35:17
Postat av: Emelie

Nejdå, det var fullsatt på Globen. :) Det där var under uppvärmningen innan alla kommit! :)

2013-05-05 @ 21:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0