Kristihimmelsfärd

Idag seglade Jesus Kristus upp till Gud, eller något. Själv seglade jag till tvättstugan efter en behaglig sovmorgon samtidigt som jag gjorde mig en lyxbrunch. Yes please! :D

Tvättstugan tog mig typ hela dagen, då jag insåg att jag var tvungen att organisera om lite i mina lådor efter 4 maskiners tvätteri. :D Efter det drog jag och Clara till gymet och sedan hade vi grillkväll ute på hennes balkong! Superdupermys!

Nu är det sovdags, skola imorgon... Innan jag får fara hem till Sthlm och mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: chris

Hej du,
mycket intressant med dina lador fulla med underklader!! Duktigt av dig att varstada dock.
Balkongen hos Clara ser jattefin ut! Mysigt.
Vilken farg och storlek var det pa skor du bad om?
Vita,laga, converse?
Kramar fran oss

2013-05-10 @ 23:22:22
Postat av: Emelie

Hej! Haha, jag bad nog aldrig om skor för du tyckte ju jag var such a brat. Vita låga converse blir bra, återkommer med strlk imorgon. Nu måste jag sova. Trött som tusan! :D

Ja hon har en jättefin balkong, och fin lägenhet. Det blir mysigt med spånna där "rotting"möbler eller vad de kallas.

2013-05-11 @ 00:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0