Mystisdag

Startade dagen med en morgon powerwalk på ungefär en halvtimme, sedan blev det dusch och lyxfrulle innan jag drog vidare till skolan för föreläsning.

Lunchen åts hemma i parken utanför lägenheten på en filt och lite pluggböcker. Innan jag stack ut och sprang och mötte upp Clara 6,1 km fick jag ihop :) Härligt! Sedan var det dags att börja laga mat för då skulle mina fina vänner Tove och Carro och deras dotter Leah komma på middag. :) Vi åt gott och hade det allmänt myspys såhär en tisdag. Vardagslyx på hög nivå!

Invägning imorgon, ser man ju inte fram emot men så kan det vara ibland :) Inte hela världen... Men nu är det allvar! Började med godisförbud igen, får äta vid speciella tillfällen men inte annars. :) Känns bra, nu ska målvikten fan nås!

Ciaaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0