Surpriiiiseee

Idag var det mammas dag på schemat. Jag och Fia hade planerat en liten överraskningsdag för mammsen då hon fyller 50 i veckan och har valt att lämna landet. Hon skulle inte få komma undan så lätt, därför fick det bli ögonbindel som hon hatar! Såklart var man misstänkt som "brottsling" från första stund, men det gör inget för jag tror mamma blev glad ändå! :)

Vi kom fram till Trosa och deras stadshotells spa-avdelning och började morgonen/förmiddagen genom att hoppa runt mellan, bastun, poolen och aromarummet. Sen begav vi oss ut i solen på en liten promenad längst Trosas gator och ån innan det var dags för en afternoon teabuffe. Gott! Vi var vrålhungriga!! Där anslöt sig Christine och även det var en liten surprise :) Efter bruschen åkte vi till hennes studio där mamma fick sina naglar fixade efter önskemål och även jag fick en liten quickfix av ögonbrynen. Det tackar vi för! :D <3

En myspys dag helt enkelt som avslutades med Sofia och Patrik med hamburgergrillning och film. Plus lite bak inför morgondagen, men mer om det då. Nu måste jag sova, helt slut!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack snälla älskling för att ni fixa. Kramar.

2013-05-12 @ 11:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0