Halloweenpartaj

Igår var det dags för den årliga halloween-lagfesten! Blev som förväntat en fantastiskt rolig kväll med kanske dn gnutta för mkt att dricka. Men you only lives once som man ska säga nuförtiden. ;)

Jag var utklädd till lady gaga kvällen till ära, efter mkt om och men satt sminket där det skulle. Dock på fel öga men ändå!

Idag har jag legat och sovit i soffan exakt hela dagen, vaknat och vridit på mig för att sedan somna om igen. Det är dagar som denna man lovar sig själv att aldrig mer igen dricka, och man vet att man ljuger lika dåligt varje gång.

Tur att det inte händer så ofta. Hade en fantastiskt rolig kväll igår men kan inte längta mer till en förhoppningsvis piggare morgondag. Godnatt på er!



Kommentarer
Postat av: chris

Hello Lady Gaga!
Du hade en sa fantastiskt bra make up sa det ar nastan omojligt att se skillnad pa dig och Gaga.
Dina vanner maste ha tyckt det var jattebra ocksa.
Vilken Halloween fest,synd att du blev sa bakis...
Du far lara dig att saga nej eller erbjud dig att kora bilen hem. Vantar pa rapport fran ditt nya stalle nu,var det inte sa?
Have a great week,
kram fran grannies

2013-11-11 @ 20:58:50
Postat av: Emelie

Haha, ja det var ganska bra gjort av mig ändå! ;) Haha!
Jag säger oftast nej, men ibland får man ta att man mår lite dåligt dagen efter.

2013-11-13 @ 16:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0