Happyyydaay

Hallihallååå!

Berättade ju att jag sökt massa jobb i fredags. Redan 5 har hört av sig och tackade nej till ett igår, det var i Huddinge så lite långt. Nu har jag bokat en intervju och hoppas lösa tider för 3 till intervjuer imorgon!

Idag var sista dagen på KUA Ortopeden, otroligt tråkigt men nu är jag ytterligare två veckor närmre examen. Veckorna springer förbi... Verkar som jag skött mig även denna gång då min handledare än en hon uttryckte att det var tråkigt att jag skulle flytta tillbaka till Stockholm. Kul att få så fin återkoppling på att man gjort något bra :)


Inte nog med detta, lämnade in bilen på vetkstan igår för att fixa en skruv i däcket som kunde orsaka punktering vilken dag som helst och den var klar lagom tills jag slutade. Gick direkt å hämtade den och sedan sa patrik att han skulle bjuda mig på resturang. Provade en nyöppnad sportbar/resturang nere i stan. AllStar hette den, typ O'learys. Mysigt sådär en vanlig onsdag!! :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Livet leker verkar det som. Lycka till med jobbjakten. Kram fr mamma

2013-11-20 @ 23:12:22
Postat av: Emelie

Ja ska inte klaga! :) Men det är fortfarande mkt i huvudet.

2013-11-20 @ 23:14:29
Postat av: Anonym

Bra dag låter det som! Bra investering att utbilda sig! Låt dig inte smickras utan gör dina val med omsorg nu när erbjudanden om Job kommer :))

2013-11-21 @ 00:04:46
Postat av: chris

Oj Emmie,allt gar med rasande fart. Good point of daddy? to stay cool nu med alla erbjudanden. Du har lyckan att komma in en tid nu nar det behovs och kommer att behovas folk i varden en lang tid framover.
Har hort att det ar battre betalt nu an forut.
Var lyhord nar du blir intervjuad for hur stamningen ar pa stallet, arbetsandan och attityden betyder allt.
Kramar fran
grannies

2013-11-21 @ 04:58:52
Postat av: chris

Kolla om du kan fa upp nagot, jag skickade en blog tidigare.
kram

2013-11-21 @ 05:00:10
Postat av: Emelie

Ja kan inte få upp något!! Har försökt på alla sätt!

Inte mycket mer betalt nu men det börjar hända lite ändå, tyvärr är väl fortfarande löneutvecklingen dålig. Menmen, får jobba med det jag vill! :) (och ja det var pappa som skrev)

2013-11-21 @ 08:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0