Söndag - trött dag

Denna söndag började inte alls lika bra som lördagen. Nej, det var bara att slita sig upp tidigt som tusan för att jobb stod på schemat. Tillbaka hos barnen 6.45... Kul att träffa mina gamla kollegor men jag var sååå trött och tröttheten släppte liksom aldrig. Inte ens när jag kom hem..


Däremot mitt i tröttheten fick jag ett litet ljuset i mörkret. Min nedräkning på mobilen skickade mig en härlig påminnelse idag. TRE ynka månader kvar till värmen!! Längtar!! Och som mamma sa 3 månader till Hawaii betyder 2 månader till examen!!!!

Ja som jag sa var jag trött som ett as. Orkade knappt komma ur soffan hemma hos patrik för att ta mig ut till bilen för att åka till Västerås. Tillslut lyckades jag, med lite draghjälp från patrik att komma ut till bilen. Resan till Västerås gick smärtfritt men sen....... En snål idiotjävel stod på MIN P-plats, OMG!!! Hade inget hellre velat än att bara få gå in och rakt in i sängen, kunde börjat gråta på fläcken där.... Blev en arg lapp, ställde mig snällt brevid trots att jag gärna skulle kunnat skära ett litet fint hål i däcket eller en liten döskalle i lacken?! Why not? Haha!

Nu, en arg lapp senare ligger jag i min säng och ska sova. Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: chris

Kara Emmelie,
Forstar du inte blev sa glad nar du ar trott och kommer hem sent.Jag tror nog att felparkeraren "got the message" Snart ar det slut med allt lang-pendlande till Vasteras. Det ar sa intressant att folja vad som hander pa dom olika avdelningarna.
Horde att dom visar TV serien "Doctors" det kanske ar nagot for dig,det sags den ar bra. Vi ser den inte sa ofta for den gar tidig pm pa TV.
Min forra kommentar var tre dagar sedan -kolla igen.Kul att du ser fram emot din resa.Ju kallare vadret blir ju mer man vill resa dit.
Morfar ar mycket piggare nu och vi ar tillbaks till 'normalt' igen. Hall tummarna.
Kram och lycka till med jobbet
grannies

2013-11-17 @ 22:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0