Bra dag

Idag var jag ledig. Så jag låg och drog mig i sängen jäääääättelänge innan jag fick arslet ur vagnen för att börja ta mig för lite plugg. Strax efter lunch var det dags att åka bort till Tove för vi hade lovat varann att springa idag. 1,1mil skrapade vi ihop. Nöjda och glada kan man säga att vi blev, och trötta! ;)


Sen vare hem och duscha och filosofera lite innan nästa uppdrag. Skulle hem till min saknade vän Clara. Man hinner knappt ses längre då skolan och hockeyn sväljer all tid jag har. Väl hemma hos henne har hon ett paket stående på köksbordet och gissa vem det var till, miiig!! :D

Avslöjar lite senare eller imorgon vad det är i paketet.

Nu kom jag precis hem, ska plugga lite till å äta mat osv. Allt det där nödvändiga.
Wellwell... Ciao! :)


Kommentarer
Postat av: chris

Vilken fin present du fick, kortet var ju gulligt med hundarna ocksa.Hoppas att er resa till Soderhavet blir vad ni tankt er. Du har sa fina bilder pa all mat sa morfar blir hungrig nar han ser dom.
Forsok att sla av pa takten och lata dig lite mer
(Om det gar)!
Kram

2013-10-16 @ 22:15:24
Postat av: Emelie

Ja, det var fint innehåll också. Hann inte fota idag så imorgon får ni se :)
Har tyvärr inte möjlighet att slå av på takten, snarare tvärs om. Jag måste verkligen öka!!! Dagarna bara går och vi har tusen uppgifter som ska göras samtidigt som praktiken! Uscha!

Längtar massor till vår resa, då komma bort och koppla av en stund :D å så ses vi också!
Kramisar

2013-10-17 @ 00:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0