Alltiallo dag

Idag har jag gjort lite allt möjligt.
Jag har pluggat, haft grupparbete över ett nytt program som skolan tydligen börjat med.
Jag har städat min stackars igendammade lägenhet lite, varit på tippen med diverse skitgrejer.
Var förbi cykloteket och köpte en ny slang till mitt däck då jag för någon morgon sen drog sönder hela ventilen från gummislangen (för-stark-tjej).

Sen på kvällen kom min fina vän Tove förbi på middag å lite fredagsmys en stund. :) Alltid trevligt med sällskap!

Sedan hon åkte har jag faktiskt pluggat lite igen, sådär en fredagskväll. En uppgift som jag såg nu inte ska vara inne förrän 2a december. Jaja, det är väl bra att börja i tid! ;)

Men nu är det sovdags! Godnattis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0