I'm a survivor

Så glad och stolt att jag krigat mig igenom denna vecka, och så lättad att den är över. Har inte varit roligaste veckan i mitt liv men det börjar äntligen bli bättre. Idag har varit en relativt smärtfri dag och aptiten börjar komma tillbaka! Men hockeyn uteblir tyvärr denna vecka, trot eller ej!

Har i övrigt varit en bra och lärorik vecka på min praktikplats. Trivs jättebra där! Redan dag 2 kom avdelningschefen å frågade vad jag skulle göra efter examen. Haha!

Och ja juste, denna vecka har hösten slagit till med stormsteg. På söndag ska jag å mammsi shoppa, då blire höstkläder minsann!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi there!
Otroligt bra att du har klarat dig igenom denna vecka med nya uppgifter. Hoppas att du kan ata bra mat nu ocksa for att fylla pa din energi.
Med sa mycket berom far dig att kanna att du har valt ratt plats i livet,eller hur?
Keep going girl,
from Seattle

2013-09-27 @ 02:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0