Lördag

Fick lite sovmorgon imorse, men vaknar fortfarande väldigt tidigt av mig själv. Är det ålderstecken månntro? Haha!
Hade myspys med mig själv i soffan framför idolreprisen innan det var dags för träning.

Efter träningen åkte jag förbi chinakiosken och fick med mig lite lyxmat hem. Gott som tusan! Just nu är det lite mer tv som gäller medans jag faktiskt har tvätt i maskinen som väntar. Kul med tvättstuga en lördagskväll, men alla träningskläder är slut så det var det som måste göras ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Dax att bränna HV71 tröjan !

Paps

Svar: Aldrig!!! Fintröjan!
Emelie

2013-09-21 @ 20:00:31
Postat av: Mamma

Ja sånt är livet. Man måste både tvätta och laga mat. Nu slapp du ju laga mat i alla fall.
Ha en trevlig lördagskväll. Själv funderar jag på att gå och lägga mig. Det är ålderstecken. Kram

Svar: Ja, det har du rätt i! ;) tog mig friheten och slappade till det idag med maten faktiskt :)
Kramisar
Emelie

2013-09-21 @ 22:11:55
Postat av: chris

Yummi
ser ut att bli an jatte god middag. Nu far du faktiskt sluta att racka ut tungan pa bilder.
Eller ar det ett tecken pa att "Life is good"
Kram fran
grannies

2013-09-21 @ 22:19:48
Postat av: Emelie

Haha ja, det var gott. Köpte lite. Var ensam ikväll så jag kände att jag behövde lyxa till det lite! ;)
Ja, life is good! :) Haha.

2013-09-21 @ 22:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0