Sleepy saturday

Idag sov jag ganska länge, men ändå kort då jag jobbat natt. Tror det blev mellan typ 7.30-12.00 eller något. Ganska okej, har inte känt mig överdrivet trött förrän nu.

Har mest degat i soffan, tittat på idolreprisen. Sen gjorde jag "nyttiga" chips på bara potatis och salt. Innan jag åkte hem till familjen för lite middag och en promenad med mamma å Wilma. Skönt! Har ju inte tränat på evigheter känns det som. Men nu har jag mått ganska så bra i typ 2 dagar. Peppar, peppar. Så på måndag ska jag vara back on track!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ut att alltid finnas god mat hemma hos mamma. Dessutom nyttig ocksa,bra. Hoppas att ni kan fortsatta att vara ute och motionera och att inte vintern blir for kall.
Glom inte att beratta mer om hur det ar pa jobbet i veckan som kommer.
Love from Seattle

2013-09-30 @ 02:07:42
Postat av: Emelie

Japp, nyttigt å smaskigt <3 :D

Haha nä ska försöka, svårt att skriva så mkt för vi har ju faktiskt sekretess ;)

2013-09-30 @ 15:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0