Spanien - Dag 1, Var är solen?


Detta är vad vi vaknar upp till. VAD I ?! Har vi flygit hem igen? Detta är då ingen morgondis.... Besvikna på vädret tar vi oss ner till frukosten åtminstone. Där till vår lycka fanns nutella. Tur att choklad kan fungera så bra som tröst.
 
Ner mot stranden, inte särskilt mycket ljusare där. Vi spendarade trots allt vår dag där, mestadels gnällande på vädret. Visst var det varmt, men det var solen vi ville åt.
 
Vår första lunch togs vid en resturang nere vid stranden, de hade ett spännande sätt att grilla, eller elda ?! sina fiskar på.. Well, såhär såg det ut. Och vi var duktiga och tog varsin sallad till lunch. Hallelujah, det började bra med maten åtminstone (förutom nutellan (tröst-nutellan) till frukost).
 
 
Dinner and drinks. Vi åt middag, förlåt för tråkig bild. Ser inte alls lika gott ut som mina vanliga måltider gör men tänkte ändå.. Eller jag vet inte vad jag tänkte. Det var en bild på min mat helt enkelt. Efter middagen var det dags för att leta upp en bar. Det var tomt på folk överallt, vad vi inte visste var att vi inte hittat Nerja´s stad ännu. Men vi fick ju en drink i alla fall!
 
Fortsättning följer.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0