Tisdag



Jahaja, idag var det praktik. Dag 6/8 faktiskt. Efter praktiken (fick gå lite tidigare) så åkte jag hem och röjde upp min lägenhet. Har inte gjort ett skit sedan i måndags så ni förstår att det såg ut som fan här antar jag. Har inte haft ork att plocka bort någonting.

Efter bortplockningen åkte jag hem till familjen Jälkemo/Robertsson för lite middag. Är så bortskämd! Fick god köttfärssås innan jag och Tove åkte förbi Erikslund och Ikea :) Köpte en blomma, äggklocka, ugnsform och strumpor. :D en blandad kompott.

Kommentarer
Postat av: chris

Sa roligt att du laxar upp din mamma angaende hennes diet. Haller med dig om att hon motionerar for mycket for att tappa vikt. Muskler vager mycket som sagt.
Ta't lugnt och at lite av allting ar bast for alla.
Sa snallt av dina vanner att bjuda pa middag ibland.
Sakert roligt med lite sallskap nar du ater. Du ar ocksa bra pa att bjuda dina vanner emellanat.
Intressant att se alla olika typer av kladsel du har. Har i Seattle har dom flesta skoterskor sina egna 'outfits' jag antar att dom betalar sjalva.
Oftast blommigt eller brokigt. Vi kanske skall ta en svang till ett hospital nar du ar har.
All the best
grannies

2013-09-17 @ 23:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0