Dagens ros!



Ja, som bilden ovan avslöjar hade jag liiite problem med bilen. Motorvärmemätaren eller vad man kallar den var på Max och kylarlampan började lysa påväg hem från jobbet. Svängde in i ett bostadsområde i hopp om hjälp. Fick en fantastiskt snäll man att gå upp till sin lägenhet (var en sjukt brant backe upp dit) och hämta en kanna vatten för att jag skulle kunna fylla på lite i kylarvätskebehållaren för att sedan köra vidare till närmaste bensinstation efter glykol.
Allt verkat klara sig, men nu blir det stenhård observation framöver. Men dagens ros går till mannen som hjälpte mig, fantastiskt!!

Efter en sväng hemma åkte jag till Vallentuna för lite middag och sedan var det dags för lite söndagshockey med pappa. Skönt att få köra lite! ;) 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt med hjälpsamma människor. Kram

2014-02-02 @ 22:09:22
Postat av: chris

Just nar man tror att ditt liv inte kan bli mer intressant sa hander det alltid nagot mer, oj oj
Du har det bra som har mamma med lagad mat pa bordet och lite TLC efter jobbet. Jobbar du natt ocksa i ditt nya job?
Har ar det galet mycket forvantan just nu pa att Seahawks skall vinna Superbowl idag. Du far ta pa dig 12 trojan och heja ocksa.
kram

2014-02-03 @ 00:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0