Torsdag-Söndag

Torsdag innebar att jag äntligen kunde hämta ut min bil igen, tack vare min älskade mamma som skjutsade mig till verkstan i tid. Wehuuu!!

det firade vi med middag på vapiano! 


(Tokmamma, hon får skylla sig själv när hon gör sig så bra på bild :P)

Sen blev det fredag och dags för jobb igen, det var mycket att göra och hade fullt upp. Kul och tufft!! 

När dagen var slut innebar det helg, tjoohoooo!! Och fem arbetsdagar kvar till semester!! :D


Snabbt hem för middag med mina fina vänner. På menyn stod det parmalindad kyckling i balsamsås med ris och god sallad. Som avslutades med vaniljpannacotta till efterrätt. God mat och trevligt sällskap en fredagkväll är aldrig fel!

Kvällen blev inte så sen så jag åkte hem till Vallentuna och sov där.

Frukost hos mamma är alltid bäst, finns så mkt gott i skåpen ;)

Sen väntade en lååååång städdag i Västerås. Utan mer mat och det än frukosten var vi hemma och hade maten klara 20.25, helt slut!

Nu har även söndagen passerat, dvs hela helgen. Idag minns jag knappt vad vi gjort. Mer än slappat och typ packat upp och hämtat lite grejer från Vallentuna som blev kvar efter gårdagens flyttstädning. Och ja juste, fyllt på kyl och frys blev också dagens mission. ;)
Nu har det varit soffläge ett tag. Skönt!

Godnatt 😘 :)

Kommentarer
Postat av: chris

Vilken trevlig helg med manga olika sysslor. Det maste vara skont att inte tanka pa Vasteras numera.Kanske lite vemodigt ocksa som du trivts dar.
Det kan tankas vara fullt hus med dina grejor hos Patrik nu -undrar vad han gillar det?
Vi har en 'picture perfect day" har pa Maui. Jag sa just pa stranden att jag hoppas det blir lika fint nar ni kommer.Blatt vatten och bla himmel.
Aloha

2014-02-09 @ 23:52:33
Postat av: Emelie

ÅH!! Låter super! :D nu längtar vi ordentligt efter värmen! Har varit riktigt tråkigt väder här i några veckor nu!

Vi ses SNART!! :D

2014-02-09 @ 23:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0