Fyra maskiner tvätt senare...

Nu, strax innan det blir första augusti och sommarens sista månad börjar ta fart har vi hunnit tvätta all tvätt från resan plus det som fanns sedan tidigare.

Gick upp i hyfsad tid också för att handla frukost, Gofrullen fortsätter - fortfarande semester!

Mitt i allt fix hemma bestämde jag mig för att fixa till mig själv också. Blev färdade bryn och nya naglar. Loveit!

Tack och godnatt! Imorgon blir det förhoppningsvis ännu en solig dag att spendera någonstans :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej Dina ogon ser verkligen uttrycksfulla ut med mer farg pa.Jag kan inte se att din partner Patrik var i tvatt stugan ocksa? Se till att han tar del i den 'aktiviteten' med. Din destination for att sola ser ut att vara favoriten i lounge soffan hemma i V:a.
Hoppas pa bra fortsatt vader,
kram fran oss

2014-08-02 @ 17:23:51
Postat av: Em

Jodå! Vi hjälptes åt med all tvätt :)

2014-08-03 @ 00:53:17
Postat av: Em

Pch bilden på mig är från våra loungemöbler på balkongen i Väsby :) superskönt där med!

2014-08-03 @ 00:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0