Wimpen


Hej hej Wilma heter jag å är en bestämd dam på 13 vårar. Jag tycker det är jättebra att ligga hemma och sova medans matte tycker vi ska ut på promenad. Därför luras jag att jag vill med men sätter mig och vägrar gå så fort vi kommit ut. Bra va? Lyckas ibland!


Haha. :) Medans jag har jobbat idag har P varit hundvakt till wimpen. :) De har nog haft myspys. Legat i sängen tillsammans hela dagen plus promenader. Kan väl inte bli bättre. Jag gick ut en lägre kvällstur när det blivit svalare. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan det vara lite konstigt med ny omgivning for henne?
Hon borde i alla fall kanna sig lite battre i varmen nu nar hon ar nyklippt.Hon ar den enda i familjen som inte dyrkar solen.
kram

2014-07-16 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0